مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 دی 1394 ساعت 22:012016-01-12سياسي

همایش "بصیرت علوی" در قم برگزار شد


همایش بصیرت علوی با حضور وزیر اطلاعات دولت دهم و انجمن های اسلامی ادارات، فرهنگیان، کارخانجات، دانشجویان، اصناف و فعالان سیاسی در قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، همایش بصیرت علوی شامگاه سه شنبه با حضور حجت الاسلام مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم، حجت الاسلام آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، امیر آبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، انجمن های اسلامی ادارات، فرهنگیان، کارخانجات، دانشجویان، اصناف و فعالان سیاسی در در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم در این همایش با بیان اینکه برخی افراد در کشور در پازل دشمن قرار گرفته اند و مردم را از جنگ با آمریکا می ترسانند، افزود: در طول 36 سال انقلاب اسلامی همواره با آمریکا در حال نزاع و جنگ هستیم و جنگ ما جدید و تازه نیست، کنگره آمریکا با امضای اوباما مصوبه ای را تصویب کرد که از ورود گردشگران به ایران جلوگیری می کند که این نشان دهنده عدم صداقت آمریکایی ها است.

مصلحی با تاکید بر این که در موضوع برجام دولت آمریکا وعده های دروغ می هد، گفت: در مورد آزادی اموال بلوکه شده ایران هیچ اقدامی صورت نگرفته است و یک سنت وارد کشورمان نشده است، در طول این مدت هیئت های خارجی زیادی وارد کشورمان شدند که تنها وعده های دروغ دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش "بصیرت علوی" در قم برگزار شد

همایش "بصیرت علوی" در قم برگزار شد